Dlaczego (na biznes.gov.pl) przy wgrywaniu podpisanego pliku xml otrzymuję komunikaty o błędach?
Podpisując plik na platformie biznes.gov.pl, powinni Państwo zweryfikować, czy oprogramowanie do składania podpisu, z którego Państwo korzystają, jest prawidłowo skonfigurowane.
Przykładowe instrukcje znajdą Państwo na stronie biznes.gov.pl:
- Składanie podpisu elektronicznego – określ ustawienia programu Sigilium Sign 4
- Składanie podpisu elektronicznego – określ ustawienia programu Sigilium Sign 5
- Składanie podpisu elektronicznego – określ ustawienia programu Szafir 2.0
- Składanie podpisu elektronicznego – określ ustawienia programu proCertum SmartSign
Podmiot udostępniający: | Zespół Współpracy z Administratorami Danych | |
Wytworzył informację: | Monika Młotkiewicz | 2019-01-07 |
Wprowadził‚ informację: | Edyta Madziar | 2019-01-07 12:01:02 |
Ostatnio modyfikował: | Edyta Madziar | 2022-04-08 11:12:39 |