Kiedy należy ponownie przesłać zawiadomienie dotyczące IOD?
Zawiadomienie dotyczące IOD należy ponownie przesłać w przypadku, gdy:
1) nie otrzymali Państwo potwierdzenia UPP (tj. Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia generowanego automatycznie przez portale biznes.gov.pl i epuap.gov.pl w postaci pliku UPP.xml),
2) przesłane zawiadomienie nie spełnia warunków określonych przepisami prawa (np. nie zostało opatrzone podpisem/podpisami elektronicznymi osób uprawnionych do reprezentowania administratora, zostało przesłane na niewłaściwym formularzu).
Odpowiednie formularze związane z zawiadomieniami dotyczącymi IOD mogą Państwo znaleźć na dole naszej strony internetowej pod belką: Formularze zawiadomień IOD - załatw online na biznes.gov.pl.
Informacje i wyjaśnienia w zakresie zawiadomień dotyczących IOD mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej UODO w zakładce Zawiadomienia Prezesa UODO związane z IOD.
Podmiot udostępniający: | Departament Orzecznictwa i Legislacji | |
Wytworzył informację: | Monika Młotkiewicz | 2022-04-11 |
Wprowadził‚ informację: | Edyta Madziar | 2022-04-08 11:04:35 |
Ostatnio modyfikował: | Ewelina Janczylik-Foryś | 2022-04-11 08:32:56 |