Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD?
Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD?
Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego inspektora ochrony danych (IOD) lub w sytuacji nieotrzymania pliku UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia)?
W przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD lub jego zastępcy (np. złożeniem podpisu) bądź z uzyskaniem UPP należy kontaktować się odpowiednio z pomocą techniczną:
– platformy biznes.gov.pl (https://www.biznes.gov.pl/pl/centrum-pomocy),
– centrum pomocy użytkowników ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/wcm/connect/epuap2/PL/Strefa+Klienta_Pomoc/Kontakt/).
Pod tymi linkami znajdą Państwo w szczególności numery telefonów do infolinii oraz informacje na temat innych form komunikacji z pomocą techniczną.
Podmiot udostępniający: | Departament Orzecznictwa i Legislacji | |
Wytworzył informację: | Monika Młotkiewicz | 2022-03-16 |
Wprowadził‚ informację: | Edyta Madziar | 2022-03-16 11:03:59 |
Ostatnio modyfikował: | Edyta Madziar | 2022-03-16 11:46:51 |