Logo biura

Infolinia Urzędu 606-950-000

Infolinia Urzędu 606-950-000

Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD?

Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD?

Co zrobić w przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego inspektora ochrony danych (IOD) lub w sytuacji nieotrzymania pliku UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia)?

W przypadku problemów technicznych związanych ze złożeniem zawiadomienia dotyczącego IOD lub jego zastępcy (np. złożeniem podpisu) bądź z uzyskaniem UPP należy kontaktować się odpowiednio z pomocą techniczną:

– platformy biznes.gov.pl (https://www.biznes.gov.pl/pl/centrum-pomocy),

– centrum pomocy użytkowników ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/wcm/connect/epuap2/PL/Strefa+Klienta_Pomoc/Kontakt/).

Pod tymi linkami znajdą Państwo w szczególności numery telefonów do infolinii oraz informacje na temat innych form komunikacji z pomocą techniczną.

2022-03-16 Metadane artykułu
Podmiot udostępniający: Departament Orzecznictwa i Legislacji
Wytworzył informację: Monika Młotkiewicz 2022-03-16
Wprowadził‚ informację: Edyta Madziar 2022-03-16 11:03:59
Ostatnio modyfikował: Edyta Madziar 2022-03-16 11:46:51